PIĄTECZKA GRA ZRĘCZNOŚCIOWA DUMEL DISCOVERY 6+
Autor:
Producent: Dumel
EAN: 8691752110264
Format (cm): 27 x 27
Opakowanie: pudełko
Marka: Dumel
Wiek: 6+
Model: 10264
Liczba graczy: 2-10
Czas gry (min.): 15
Przybij piąteczkę i rozpocznij grę! Uciekająca łapka! Przeczytaj kartę! Kto będzie szybszy? Masz 10 sekund na podanie 5 odpowiedzi. Przybij piąteczkę! Cel gry: Zdobądź jak najwięcej kart i wygrywaj! Na początku gracze ustalają między sobą, którymi kartami grają. Istnieją trzy możliwości gry w zależności od tego, które karty wybierzemy: Karty łatwe Karty trudne Karty mieszane (gracze wykorzystują do gry zarówno karty łatwe, jak i trudne, sami decydują o proporcji kart łatwych i trudnych) Kiedy już gracze zdecydują, którymi kartami grają, wybierają 40 spośród nich, tasują je kładą na środku stołu, przed sobą, pytaniami do dołu. Następnie jeden z nich włącza grę Piąteczkę (dźwięk woo-haw) i umieszcza ją na środku, obok stosu kart (pamiętaj, że w trakcie rozgrywki, łapka będzie się poruszać!) Rozpoczyna gracz najmłodszy, a następne pytania czytają kolejni gracze, zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Przebieg gry: Gracz rozpoczynający bierze pierwszą kartę ze stosu i głośno odczytuje tekst umieszczony na niej. Po przeczytaniu pytania, kładzie on kartę pytaniem do góry, obok stosu zakrytych kart, aby była widoczna dla pozostałych graczy i naciska na rączkę, dając sygnał do rozpoczęcia rundy. Łapka zacznie się poruszać wydając zabawne dźwięki. Zadaniem graczy jest jak najszybsze udzielenie 5 odpowiedzi na pytanie umieszczone na karcie. Ten spośród graczy, który gotowy jest do udzielenia odpowiedzi, naciska na rączkę, ma on wówczas 10 sekund na udzielenie 5 różnych odpowiedzi na pytanie. Jeżeli żaden z graczy nie zdąży zgłosić się do odpowiedzi, usłyszymy "gong". Oznacza to, że czas na odpowiedź minął. Jeśli któryś z graczy zdąży zgłosić się do odpowiedzi, po podaniu 5 odpowiedzi ponownie naciska na rączkę. Słychać wtedy fanfary. Jeśli pozostali gracze zgodzą się, że udzielone przez niego odpowiedzi były prawidłowe, gracz, który odpowiadał bierze kartę. Jeżeli nie zdąży on podać 5 odpowiedzi i nacisnąć na łapkę, wyda ona dźwięk "wah-wah", a gracz, który udzielał właśnie odpowiedzi traci jedną kolejkę w przypadku karty łatwej, lub 2 kolejki w przypadku karty trudnej. Gracze czytają karty po kolei, według wskazówek zegara. Zakończenie gry: Na koniec gry gracze zliczają swoje punkty. Ten spośród nich, który zgromadził ich najwięcej - wygrywa! Kartom odpowiada następująca ilość punktów: Karta łatwa - 1 punkt Karta trudna - 2 punkty Dowolna karta specjalna - 3 punkty Uwaga! Wśród kart znajdziesz 8 kart specjalnych (po4 w kartach łatwych i trudnych). Po wyciągnięciu ze stosu jednej z nich, zadaniem gracza jest wymyślić własne pytanie.
Przybij piąteczkę i rozpocznij grę! Uciekająca łapka! Przeczytaj kartę! Kto będzie szybszy? Masz 10 sekund na podanie 5 odpowiedzi. Przybij piąteczkę! Cel gry: Zdobądź jak najwięcej kart i wygrywaj! Na początku gracze ustalają między sobą, którymi kartami grają. Istnieją trzy możliwości gry w zależności od tego, które karty wybierzemy: Karty łatwe Karty trudne Karty mieszane (gracze wykorzystują do gry zarówno karty łatwe, jak i trudne, sami decydują o proporcji kart łatwych i trudnych) Kiedy już gracze zdecydują, którymi kartami grają, wybierają 40 spośród nich, tasują je kładą na środku stołu, przed sobą, pytaniami do dołu. Następnie jeden z nich włącza grę Piąteczkę (dźwięk woo-haw) i umieszcza ją na środku, obok stosu kart (pamiętaj, że w trakcie rozgrywki, łapka będzie się poruszać!) Rozpoczyna gracz najmłodszy, a następne pytania czytają kolejni gracze, zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Przebieg gry: Gracz rozpoczynający bierze pierwszą kartę ze stosu i głośno odczytuje tekst umieszczony na niej. Po przeczytaniu pytania, kładzie on kartę pytaniem do góry, obok stosu zakrytych kart, aby była widoczna dla pozostałych graczy i naciska na rączkę, dając sygnał do rozpoczęcia rundy. Łapka zacznie się poruszać wydając zabawne dźwięki. Zadaniem graczy jest jak najszybsze udzielenie 5 odpowiedzi na pytanie umieszczone na karcie. Ten spośród graczy, który gotowy jest do udzielenia odpowiedzi, naciska na rączkę, ma on wówczas 10 sekund na udzielenie 5 różnych odpowiedzi na pytanie. Jeżeli żaden z graczy nie zdąży zgłosić się do odpowiedzi, usłyszymy "gong". Oznacza to, że czas na odpowiedź minął. Jeśli któryś z graczy zdąży zgłosić się do odpowiedzi, po podaniu 5 odpowiedzi ponownie naciska na rączkę. Słychać wtedy fanfary. Jeśli pozostali gracze zgodzą się, że udzielone przez niego odpowiedzi były prawidłowe, gracz, który odpowiadał bierze kartę. Jeżeli nie zdąży on podać 5 odpowiedzi i nacisnąć na łapkę, wyda ona dźwięk "wah-wah", a gracz, który udzielał właśnie odpowiedzi traci jedną kolejkę w przypadku karty łatwej, lub 2 kolejki w przypadku karty trudnej. Gracze czytają karty po kolei, według wskazówek zegara. Zakończenie gry: Na koniec gry gracze zliczają swoje punkty. Ten spośród nich, który zgromadził ich najwięcej - wygrywa! Kartom odpowiada następująca ilość punktów: Karta łatwa - 1 punkt Karta trudna - 2 punkty Dowolna karta specjalna - 3 punkty Uwaga! Wśród kart znajdziesz 8 kart specjalnych (po4 w kartach łatwych i trudnych). Po wyciągnięciu ze stosu jednej z nich, zadaniem gracza jest wymyślić własne pytanie.
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
- Najszybciej i najbezpieczniej:
Firma kurierska - dostawa jest realizowana przez profesjonalną firmę kurierską DPD. Wybranie kuriera oznacza wygodę i pewność, że Twoje zamówienie dotrze na czas za niewygórowaną cenę. Dodatkowo, na Twój adres email otrzymasz link do strony, na której na bieżąco będziesz mógł sprawdzać, gdzie znajduje się Twoja przesyłka. - Najtaniej:
Orlen Paczka to najtańsza opcja dostawy. Twoje zamówienie dostarczane jest do automatów paczkowych ORLEN Paczki, stacji ORLEN, kiosków RUCHu i punktów partnerskich. - Najłatwiej:
Odbiór osobisty to najłatwiejszy sposób odbioru zamówionych towarów - zapraszamy do siedziby firmy pod adres: Księgarnia Tania Książka, Poznań Dębiec, ul. Osinowa 14/16 w godz. 9.00 - 17.00. W przypadku odbioru osobistego w Poznaniu, zamówienia można opłacić gotówką oraz kartą.
Koszt dostawy
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty
WYSYŁKA GRATIS ( Orlen Paczka, Paczkomaty Inpost, Poczta Polska ) = ZAKUPY ZA 200 zł + PRZELEW LUB POBRANIE
WYSYŁKA GRATIS ( Kurier DPD ) = ZAKUPY ZA 250 zł + PRZELEW LUB POBRANIE
Sposób dostawy |
Przedpłata |
Pobranie |
Przewidywany czas dostawy |
Odbiór osobisty ul. Osinowa 14/16, 61-451 Poznań |
BEZPŁATNIE |
BEZPŁATNIE |
- |
Firma kurierska DPD |
19,00 zł | 22,00 zł | 24 godziny |
Paczkomaty INPOST |
18,00 zł | 21,00 zł | 24 godziny |
Orlen Paczka
|
9,90 zł |
12,90 zł |
24 godziny |
Odbiór w punkcie Poczty Polskiej (E-Przesyłka) |
14,50 zł | 16,50 zł | 2-3 dni roboczych |
Poczta Polska |
19,00 zł |
22,00 zł |
2-3 dni roboczych |
|
|
|
|