PIĄTECZKA GRA ZRĘCZNOŚCIOWA DUMEL DISCOVERY 6+

PIĄTECZKA GRA ZRĘCZNOŚCIOWA DUMEL DISCOVERY 6+
-49 %

Autor:

Producent:

EAN: 8691752110264

Format (cm): 27 x 27

Opakowanie: pudełko

Marka: Dumel

Wiek: 6+

Model: 10264

Liczba graczy: 2-10

Czas gry (min.): 15

Przybij piąteczkę i rozpocznij grę! Uciekająca łapka! Przeczytaj kartę! Kto będzie szybszy? Masz 10 sekund na podanie 5 odpowiedzi. Przybij piąteczkę! Cel gry: Zdobądź jak najwięcej kart i wygrywaj! Na początku gracze ustalają między sobą, którymi kartami grają. Istnieją trzy możliwości gry w zależności od tego, które karty wybierzemy: Karty łatwe Karty trudne Karty mieszane (gracze wykorzystują do gry zarówno karty łatwe, jak i trudne, sami decydują o proporcji kart łatwych i trudnych) Kiedy już gracze zdecydują, którymi kartami grają, wybierają 40 spośród nich, tasują je kładą na środku stołu, przed sobą, pytaniami do dołu. Następnie jeden z nich włącza grę Piąteczkę (dźwięk woo-haw) i umieszcza ją na środku, obok stosu kart (pamiętaj, że w trakcie rozgrywki, łapka będzie się poruszać!) Rozpoczyna gracz najmłodszy, a następne pytania czytają kolejni gracze, zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Przebieg gry: Gracz rozpoczynający bierze pierwszą kartę ze stosu i głośno odczytuje tekst umieszczony na niej. Po przeczytaniu pytania, kładzie on kartę pytaniem do góry, obok stosu zakrytych kart, aby była widoczna dla pozostałych graczy i naciska na rączkę, dając sygnał do rozpoczęcia rundy. Łapka zacznie się poruszać wydając zabawne dźwięki. Zadaniem graczy jest jak najszybsze udzielenie 5 odpowiedzi na pytanie umieszczone na karcie. Ten spośród graczy, który gotowy jest do udzielenia odpowiedzi, naciska na rączkę, ma on wówczas 10 sekund na udzielenie 5 różnych odpowiedzi na pytanie. Jeżeli żaden z graczy nie zdąży zgłosić się do odpowiedzi, usłyszymy "gong". Oznacza to, że czas na odpowiedź minął. Jeśli któryś z graczy zdąży zgłosić się do odpowiedzi, po podaniu 5 odpowiedzi ponownie naciska na rączkę. Słychać wtedy fanfary. Jeśli pozostali gracze zgodzą się, że udzielone przez niego odpowiedzi były prawidłowe, gracz, który odpowiadał bierze kartę. Jeżeli nie zdąży on podać 5 odpowiedzi i nacisnąć na łapkę, wyda ona dźwięk "wah-wah", a gracz, który udzielał właśnie odpowiedzi traci jedną kolejkę w przypadku karty łatwej, lub 2 kolejki w przypadku karty trudnej. Gracze czytają karty po kolei, według wskazówek zegara. Zakończenie gry: Na koniec gry gracze zliczają swoje punkty. Ten spośród nich, który zgromadził ich najwięcej - wygrywa! Kartom odpowiada następująca ilość punktów: Karta łatwa - 1 punkt Karta trudna - 2 punkty Dowolna karta specjalna - 3 punkty Uwaga! Wśród kart znajdziesz 8 kart specjalnych (po4 w kartach łatwych i trudnych). Po wyciągnięciu ze stosu jednej z nich, zadaniem gracza jest wymyślić własne pytanie.

PIĄTECZKA GRA ZRĘCZNOŚCIOWA DUMEL DISCOVERY 6+

PIĄTECZKA GRA ZRĘCZNOŚCIOWA DUMEL DISCOVERY 6+

34,82 zł

68,28 zł

Taniej o: 33,46 zł


Dostępny

Wysyłamy w 24h

14 dni na zwrot produktu

Koszty dostaw już od 9.90 zł

Darmowa dostawa już od 200 zł

Produkt niedostępny

Przybij piąteczkę i rozpocznij grę! Uciekająca łapka! Przeczytaj kartę! Kto będzie szybszy? Masz 10 sekund na podanie 5 odpowiedzi. Przybij piąteczkę! Cel gry: Zdobądź jak najwięcej kart i wygrywaj! Na początku gracze ustalają między sobą, którymi kartami grają. Istnieją trzy możliwości gry w zależności od tego, które karty wybierzemy: Karty łatwe Karty trudne Karty mieszane (gracze wykorzystują do gry zarówno karty łatwe, jak i trudne, sami decydują o proporcji kart łatwych i trudnych) Kiedy już gracze zdecydują, którymi kartami grają, wybierają 40 spośród nich, tasują je kładą na środku stołu, przed sobą, pytaniami do dołu. Następnie jeden z nich włącza grę Piąteczkę (dźwięk woo-haw) i umieszcza ją na środku, obok stosu kart (pamiętaj, że w trakcie rozgrywki, łapka będzie się poruszać!) Rozpoczyna gracz najmłodszy, a następne pytania czytają kolejni gracze, zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Przebieg gry: Gracz rozpoczynający bierze pierwszą kartę ze stosu i głośno odczytuje tekst umieszczony na niej. Po przeczytaniu pytania, kładzie on kartę pytaniem do góry, obok stosu zakrytych kart, aby była widoczna dla pozostałych graczy i naciska na rączkę, dając sygnał do rozpoczęcia rundy. Łapka zacznie się poruszać wydając zabawne dźwięki. Zadaniem graczy jest jak najszybsze udzielenie 5 odpowiedzi na pytanie umieszczone na karcie. Ten spośród graczy, który gotowy jest do udzielenia odpowiedzi, naciska na rączkę, ma on wówczas 10 sekund na udzielenie 5 różnych odpowiedzi na pytanie. Jeżeli żaden z graczy nie zdąży zgłosić się do odpowiedzi, usłyszymy "gong". Oznacza to, że czas na odpowiedź minął. Jeśli któryś z graczy zdąży zgłosić się do odpowiedzi, po podaniu 5 odpowiedzi ponownie naciska na rączkę. Słychać wtedy fanfary. Jeśli pozostali gracze zgodzą się, że udzielone przez niego odpowiedzi były prawidłowe, gracz, który odpowiadał bierze kartę. Jeżeli nie zdąży on podać 5 odpowiedzi i nacisnąć na łapkę, wyda ona dźwięk "wah-wah", a gracz, który udzielał właśnie odpowiedzi traci jedną kolejkę w przypadku karty łatwej, lub 2 kolejki w przypadku karty trudnej. Gracze czytają karty po kolei, według wskazówek zegara. Zakończenie gry: Na koniec gry gracze zliczają swoje punkty. Ten spośród nich, który zgromadził ich najwięcej - wygrywa! Kartom odpowiada następująca ilość punktów: Karta łatwa - 1 punkt Karta trudna - 2 punkty Dowolna karta specjalna - 3 punkty Uwaga! Wśród kart znajdziesz 8 kart specjalnych (po4 w kartach łatwych i trudnych). Po wyciągnięciu ze stosu jednej z nich, zadaniem gracza jest wymyślić własne pytanie.

Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa. Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • Najszybciej i najbezpieczniej:
    Firma kurierska - dostawa jest realizowana przez profesjonalną firmę kurierską DPD. Wybranie kuriera oznacza wygodę i pewność, że Twoje zamówienie dotrze na czas za niewygórowaną cenę. Dodatkowo, na Twój adres email otrzymasz link do strony, na której na bieżąco będziesz mógł sprawdzać, gdzie znajduje się Twoja przesyłka.
  • Najtaniej:
    Orlen Paczka to najtańsza opcja dostawy. Twoje zamówienie dostarczane jest do automatów paczkowych ORLEN Paczki, stacji ORLEN, kiosków RUCHu i punktów partnerskich.
  • Najłatwiej:
    Odbiór osobisty ­to najłatwiejszy sposób odbioru zamówionych towarów - zapraszamy do siedziby firmy pod adres: Księgarnia Tania Książka, Poznań Dębiec, ul. Osinowa 14/16 w godz. 9.00 - 17.00.  W przypadku odbioru osobistego w Poznaniu, zamówienia można opłacić gotówką oraz kartą. 

 

Koszt dostawy

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty

 

 WYSYŁKA GRATIS ( Orlen Paczka, Paczkomaty Inpost, Poczta Polska ) = ZAKUPY ZA 200 zł + PRZELEW LUB POBRANIE 

WYSYŁKA GRATIS ( Kurier DPD ) = ZAKUPY ZA 250 zł + PRZELEW LUB POBRANIE 

 

 

Sposób dostawy

Przedpłata
(przelew lub płatność online)

Pobranie

Przewidywany czas dostawy

Odbiór osobisty ul. Osinowa 14/16, 61-451 Poznań

BEZPŁATNIE

BEZPŁATNIE

-

Firma kurierska DPD

19,00 zł 22,00 zł 24 godziny

Paczkomaty

INPOST

18,00 zł 21,00 zł 24 godziny

Orlen Paczka

 

9,90 zł

12,90 zł

24 godziny

Odbiór w punkcie

Poczty Polskiej

(E-Przesyłka)

14,50 zł 16,50 zł 2-3 dni roboczych

Poczta Polska
(kurier 48h)

19,00 zł

22,00 zł

2-3 dni roboczych 

 

 

 

 

Polecane tego producenta: