GRY PLANSZÓWKI DLA MĄDREJ GŁÓWKI DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ 1-3

Nowość
GRY PLANSZÓWKI DLA MĄDREJ GŁÓWKI DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ 1-3
-53 %

Nowość

Autor:

Producent:

EAN: 9788302189203

Oprawa: pudełko

Stan: Nowy produkt

Zestaw gier edukacyjnych:

Planszówki dla mądrej główki. Gry polonistyczne służą do utrwalania wiadomości i umiejętności z zakresu edukacji polonistycznej. Nauczyciel może wykorzystać gry na lekcji w wybranym przez siebie czasie i według własnego uznania, np. podczas zajęć powtórzeniowych. Planszówki są nie tylko atrakcyjną formą nauki, ale także okazją do integracji uczniów podczas wspólnej zabawy.

W skład gry wchodzi:

  • dwustronna plansza (jedna gra dla uczniów kl. 1 „Miejskie uliczki”, druga – dla uczniów kl. 2-3 „Biblioteka zagadek”), dodatkowe karty oraz pionki, kostka i instrukcja z opisem zasad.
  • To pomoce dydaktyczne służące do utrwalania wiedzy i umiejętności z zakresu edukacji polonistycznej w formie zabawy.
  • Plansza do gry dla klasy 1 przedstawia drogę dzieci z domu do szkoły wśród miejskich uliczek i uwzględnia elementy związane z bezpieczeństwem pokonania tej trasy.
  • Plansza do gry dla klasy 2-3 prezentuje różnorodność funkcji, jakie pełni biblioteka dla dzieci, by zachęcić uczniów do korzystania z jej zasobów i oferty na co dzień.
  • Dodatkowymi elementami podnoszącymi atrakcyjność gier są karty specjalne z tekstami poleceń.

„Planszówki dla mądrej główki. Gry matematyczne to zestaw dwóch gier edukacyjnych służący do utrwalania zdobytych umiejętności z edukacji matematycznej, ćwiczenia sprawności w dodawaniu i odejmowaniu liczb. Nauczyciel ma możliwość wykorzystania gier na zajęciach z dziećmi z różnymi potrzebami edukacyjnymi, w dowolnym momencie zajęć i według własnego uznania np. podczas zajęć powtórzeniowych. 

  • Dzięki grom łatwiej będzie mu zintegrować klasę. Uczniowie otrzymają atrakcyjne pomoce dydaktyczne rozwijające umiejętności i pomocne w utrwalaniu wiedzy. Przyswoją wiedzę w czasie zabawy, a także będą uczyć się respektować ustalone reguły, właściwie reagować na sukces i porażkę oraz kulturalnie odnosić się do innych graczy.

Zestaw składa się z:

  • dwustronnej planszy do gry, karty z żetonami, 6 pionków, kostki i oraz instrukcji z zasadami gier.
  • Na jednej stronie planszy znajduje się gra pt. „Plac zabaw” przeznaczona dla uczniów klasy 1, natomiast na drugiej – gra pt. „Park aktywności” dla uczniów klasy 2 i 3. Celem gry jest przejście przez plac zabaw lub park aktywności  i skorzystanie ze wszystkich obiektów do zabawy.
  • Doskonalenie umiejętności dodawania i odejmowania poprzez zabawę.
  • 2 estetyczne plansze do gry, dodatkowe karty z żetonami, pionki i kostka.

„Planszówki dla mądrej główki”. Gry przyrodnicze służą do utrwalania zdobytej wiedzy i  umiejętności z edukacji przyrodniczej. Nauczyciel może korzystać z gier w wybranym przez siebie czasie i według własnego uznania, np. podczas zajęć powtórzeniowych.

  • Gra posiada dwustronną planszę (jedna gra dla kl. 1 i 2, druga – dla kl. 3), dodatkowe karty potrzebne do gier oraz pionki, kostkę i instrukcję z zasadami gier.
  • Plansza do gry dla klas 1-2 jest  poglądowym rysunkiem przedstawiającym  bór sosnowy w okresie późnego lata, a plansza do klasy  3 przedstawia naturalny las liściasty  wczesną wiosną. Na planszach  wyodrębniono 3 warstwy lasu: korony drzew, podszyt i runo, a także pokazano zwierzęta.
  • Dodatkowymi elementami podnoszącymi atrakcyjność gier są karty z roślinami, zwierzętami, informacjami  i pytaniami.
Typ publikacji: materiał edukacyjny
GRY PLANSZÓWKI DLA MĄDREJ GŁÓWKI DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ 1-3

GRY PLANSZÓWKI DLA MĄDREJ GŁÓWKI DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ 1-3

24,99 zł

52,75 zł

Taniej o: 27,76 zł


Dostępny

Wysyłamy w 24h

14 dni na zwrot produktu

Koszty dostaw już od 9.90 zł

Darmowa dostawa już od 200 zł

POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.

Zestaw gier edukacyjnych:

Planszówki dla mądrej główki. Gry polonistyczne służą do utrwalania wiadomości i umiejętności z zakresu edukacji polonistycznej. Nauczyciel może wykorzystać gry na lekcji w wybranym przez siebie czasie i według własnego uznania, np. podczas zajęć powtórzeniowych. Planszówki są nie tylko atrakcyjną formą nauki, ale także okazją do integracji uczniów podczas wspólnej zabawy.

W skład gry wchodzi:

  • dwustronna plansza (jedna gra dla uczniów kl. 1 „Miejskie uliczki”, druga – dla uczniów kl. 2-3 „Biblioteka zagadek”), dodatkowe karty oraz pionki, kostka i instrukcja z opisem zasad.
  • To pomoce dydaktyczne służące do utrwalania wiedzy i umiejętności z zakresu edukacji polonistycznej w formie zabawy.
  • Plansza do gry dla klasy 1 przedstawia drogę dzieci z domu do szkoły wśród miejskich uliczek i uwzględnia elementy związane z bezpieczeństwem pokonania tej trasy.
  • Plansza do gry dla klasy 2-3 prezentuje różnorodność funkcji, jakie pełni biblioteka dla dzieci, by zachęcić uczniów do korzystania z jej zasobów i oferty na co dzień.
  • Dodatkowymi elementami podnoszącymi atrakcyjność gier są karty specjalne z tekstami poleceń.

„Planszówki dla mądrej główki. Gry matematyczne to zestaw dwóch gier edukacyjnych służący do utrwalania zdobytych umiejętności z edukacji matematycznej, ćwiczenia sprawności w dodawaniu i odejmowaniu liczb. Nauczyciel ma możliwość wykorzystania gier na zajęciach z dziećmi z różnymi potrzebami edukacyjnymi, w dowolnym momencie zajęć i według własnego uznania np. podczas zajęć powtórzeniowych. 

  • Dzięki grom łatwiej będzie mu zintegrować klasę. Uczniowie otrzymają atrakcyjne pomoce dydaktyczne rozwijające umiejętności i pomocne w utrwalaniu wiedzy. Przyswoją wiedzę w czasie zabawy, a także będą uczyć się respektować ustalone reguły, właściwie reagować na sukces i porażkę oraz kulturalnie odnosić się do innych graczy.

Zestaw składa się z:

  • dwustronnej planszy do gry, karty z żetonami, 6 pionków, kostki i oraz instrukcji z zasadami gier.
  • Na jednej stronie planszy znajduje się gra pt. „Plac zabaw” przeznaczona dla uczniów klasy 1, natomiast na drugiej – gra pt. „Park aktywności” dla uczniów klasy 2 i 3. Celem gry jest przejście przez plac zabaw lub park aktywności  i skorzystanie ze wszystkich obiektów do zabawy.
  • Doskonalenie umiejętności dodawania i odejmowania poprzez zabawę.
  • 2 estetyczne plansze do gry, dodatkowe karty z żetonami, pionki i kostka.

„Planszówki dla mądrej główki”. Gry przyrodnicze służą do utrwalania zdobytej wiedzy i  umiejętności z edukacji przyrodniczej. Nauczyciel może korzystać z gier w wybranym przez siebie czasie i według własnego uznania, np. podczas zajęć powtórzeniowych.

  • Gra posiada dwustronną planszę (jedna gra dla kl. 1 i 2, druga – dla kl. 3), dodatkowe karty potrzebne do gier oraz pionki, kostkę i instrukcję z zasadami gier.
  • Plansza do gry dla klas 1-2 jest  poglądowym rysunkiem przedstawiającym  bór sosnowy w okresie późnego lata, a plansza do klasy  3 przedstawia naturalny las liściasty  wczesną wiosną. Na planszach  wyodrębniono 3 warstwy lasu: korony drzew, podszyt i runo, a także pokazano zwierzęta.
  • Dodatkowymi elementami podnoszącymi atrakcyjność gier są karty z roślinami, zwierzętami, informacjami  i pytaniami.
Typ publikacji: materiał edukacyjny

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • Najszybciej i najbezpieczniej:
    Firma kurierska - dostawa jest realizowana przez profesjonalną firmę kurierską DPD. Wybranie kuriera oznacza wygodę i pewność, że Twoje zamówienie dotrze na czas za niewygórowaną cenę. Dodatkowo, na Twój adres email otrzymasz link do strony, na której na bieżąco będziesz mógł sprawdzać, gdzie znajduje się Twoja przesyłka.
  • Najtaniej:
    Orlen Paczka to najtańsza opcja dostawy. Twoje zamówienie dostarczane jest do automatów paczkowych ORLEN Paczki, stacji ORLEN, kiosków RUCHu i punktów partnerskich.
  • Najłatwiej:
    Odbiór osobisty ­to najłatwiejszy sposób odbioru zamówionych towarów - zapraszamy do siedziby firmy pod adres: Księgarnia Tania Książka, Poznań Dębiec, ul. Osinowa 14/16 w godz. 9.00 - 17.00.  W przypadku odbioru osobistego w Poznaniu, zamówienia można opłacić gotówką oraz kartą. 

 

Koszt dostawy

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty

 

 WYSYŁKA GRATIS ( Orlen Paczka, Paczkomaty Inpost, Poczta Polska ) = ZAKUPY ZA 200 zł + PRZELEW LUB POBRANIE 

WYSYŁKA GRATIS ( Kurier DPD ) = ZAKUPY ZA 250 zł + PRZELEW LUB POBRANIE 

 

 

Sposób dostawy

Przedpłata
(przelew lub płatność online)

Pobranie

Przewidywany czas dostawy

Odbiór osobisty ul. Osinowa 14/16, 61-451 Poznań

BEZPŁATNIE

BEZPŁATNIE

-

Firma kurierska DPD

19,00 zł 22,00 zł 24 godziny

Paczkomaty

INPOST

18,00 zł 21,00 zł 24 godziny

Orlen Paczka

 

9,90 zł

12,90 zł

24 godziny

Odbiór w punkcie

Poczty Polskiej

(E-Przesyłka)

14,50 zł 16,50 zł 2-3 dni roboczych

Poczta Polska
(kurier 48h)

19,00 zł

22,00 zł

2-3 dni roboczych 

 

 

 

 

Polecane tego producenta: