Szalony zestaw naukowy z serii Crazy Science dzięki któremu dziecko może przygotować wiele całkowicie bezpiecznych i odjechanych wybuchów! Dołączone do zestawu przyrządy i odczynniki pozwalają na wykonanie eksperymentów takich jak: wybuchające kolorowe gluty, dzikie wybuchające węże, kolorowe bańki wybuchające wieloma kolorami, ...
Nowy produkt z serii I'm a genius, będącej od wielu lat hitem sprzedażowym w kategorii gier naukowych dla dzieci w wieku 7+. Laboratorium ciemności umożliwia wykonywanie eksperymentów związanych ze światłem. Wszystkie eksperymenty ułożone są w sposób progresywny. Dzięki temu dzieci na początku mają możliwość poznania teorii, ...
Świetna gra planszowa dla dzieci w wieku powyżej 6 lat, która zapewni rozrywkę całej rodzinie! Pomóż krasnalowi i gigantowi bezpiecznie wyjść z lasu, przed tym, jak zrobią to przeciwnicy! Musisz wybrać dla swojej pary najlepszą ścieżkę, unikać podstępów i pułapek rozstawianych przez innych graczy oraz skorzystać z każdej możliwej ...
Linia Carotina Preschool została stworzona specjalnie dla dzieci w wieku przedszkolnym, z wykorzystaniem dużych elementów z grubej tektury pokrytych kolorowymi obrazkami. Gra polega na dopasowaniu do siebie 62 elementów z literkami, obrazkami, oraz słowami. W ten sposób dziecko uczy się alfabetu.Wiek: 3-6 Uwaga - brak 1 elementu
Za pomocą flashcards zgromadzonych w pudełku, które prezentują rady i różnego rodzaju czynności, rodzic pomaga dziecku nauczyć się pierwszych słówek, które dodatkowo przedstawione są razem z ich graficznymi odpowiednikami. Wiek: 3-6
Za pomocą flashcards zgromadzonych w pudełku, które prezentują rady i różnego rodzaju czynności, rodzic nakłania dziecko do porzucenia smoczka. Wiek: +18m
Wyjątkowe puzzle dwustronne w wersji eko składające się z 24 elementów. Tym co je wyróżnia jest fakt, że wszystkie elementy są zdatne do recyklingu.Żaden z elementów nie został poddany silnej obróbce chemicznej, wobec czego widoczne żywe kolory mogą z czasem nieco zblednąć - dzięki temu elementy pozostają w zgodzie ze ...
Gra logiczna z Cry Babies pozwala młodszym dzieciom na rozwój logicznego myślenia, pamięci i zdolności manualnych. W zestawie znajdziemy 14 par puzzli z uroczymi bohaterkam, które dzieci będą musiały do siebie dopasować. Dzięki specjalnym wypustkom, dzieci będą w stanie ułożyć puzzle ze swoimi ulubionymi postaciami samodzielnie!
Wyjątkowe puzzle dwustronne składające się z 24 elementów. Po ułożeniu tworzą obrazek o wymiarach 50x35 cm. Dwustronne puzzle zapewniają dwa razy więcej zabawy! Po ułożeniu obrazka dziecko może pokolorować identyczną ilustrację na drugiej stronie puzzli.Wiek: +3
Zestaw naukowy, dzięki któremu dzieci mogą stworzyć własne perfumy z naturalnych esencji przy pomocy magicznej szkatułki w kształcie serca. Opakowanie zawiera instrukcję. Wiek: 8-12
Książeczki edukacyjne w formie ćwiczeń dla dzieci. Bogaty materiał dydaktyczny uczący dzieci różnych zagadnień. Ilość stron w książeczce: 32 (miękkie kartki), dodatkowe akcesoria: naklejki motywacyjne, odznaki.
Baw się z magicznym projektorem w stylu Księżniczek, ucząc się rysować wszystkie główne bohaterki ze swoich ulubionych filmów Disneya! Włącz projektor LED i wyświetl wybrany obraz na zwykłej kartce papieru.Obrysuj kontur i stwórz wiele rysunków do pokolorowania i zebrania.Wiek:+5
Gra oparta na metodzie edukacyjnej włoskiej pedagog - Marii Montessori. Podczas zabawy zadaniem dziecka jest opowiadanie historii. Dzięki praktycznym wskazówkom i pomocniczym pytaniom, dziecko może poznać strukturę opowiadania podzieloną na wstęp, rozwinięcie i zakończenie oraz rozwijać swoją kreatywność, tworząc różnego rodzaju ...
Wyjątkowe puzzle dwustronne zapewniają dwa razy więcej zabawy! Po ułożeniu obrazka dziecko może pokolorować identyczną ilustrację na drugiej stronie puzzli.Wiek: +3
Carotina ABC i pierwsze słowa LISCIANI to interaktywne karty do nauki alfabetu i odkrywania wielu prostych słow w towarzystwie mówiącej i świecącej Carotiny. Elektroniczny długopis wesołymi okrzykami lub smutnym westchnięciem motywuje dzieci do zabawy. Puzzle przedstawiają dom z wesołymi zagadkami.Zawartość:
Książeczka edukacyjna z serii "Pierwsze Zeszyty" pomaga dzieciom w stawianiu pierwszych kroków w nauce alfabetu oraz pisania. Dzieci podpisują ilustracje zwierząt oraz uczą się liter. Ilość stron: 32 (miękkie kartki), dodatkowe akcesoria: pisak.
Książeczka edukacyjna z serii "Mini książeczki" posiadająca przepiękne, autorskie rysunki. Książeczka przedstawia dzieciom zwierzęta oraz ich pożywienie. Ilość stron: 12 (twarde kartki), dodatkowe akcesoria: puzzle 8 el.
Książeczka z serii "Szkoła Pisania" pomaga dzieciom w stawianiu pierwszych kroków w nauce alfabetu oraz pisania pierwszych słów. Dzieci podpisują obrazki zmazywalnym pisakiem oraz zapisują ich pierwsze litery. Ilość stron: 20 (twarde kartki), dodatkowe akcesoria: pisak.
Małe kolorowe magnesy służą do nauki alfabetu, cyfr i nowych słów. Dziecko wykonuje ćwiczenia, bawiąc się magnetycznymi kartami dołączonymi do opakowania. Sympatyczne zwierzęta pomogą ci w nauce liczenia do 10. Przyjrzyj się ilustracjom i wybierz odpowiednią magnetyczną cyfrę. Baw się sylwetkami zwierząt i poznaj ich nazwy. Wiek 3-6 lat.
Zestaw edukacyjny zawierający puzzle i karty edukacyjne. Dzięki puzzlom dziecko układa zwierzątko, a dorosły używając karty z podpowiedziami, zadaje dziecku pytania. Zabawa i edukacja to nowa seria edukacyjna, która pozwala dzieciom na poznawanie określonych obszarów i zdobywanie istotnych kompetencji, które są istotne w ...
Czas pobawić się na farmie! Odkryj fantastyczny świat gier edukacyjnych z dużą farmą 3D! Baw się grą pamięciową, układaj kolorowe i wytrzymałe puzzle i przeczytaj fascynującą książeczkę. Światowa Organizacja Zdrowia wyodrębniła 10 umiejętności życiowych, które są potrzebne by wyrosnąć na lepszą i szczęśliwszą osobę, ...
Zestaw pierwszych potwornych gier to trzy tradycyjne gry dla najmłodszych, które stymulują rozwój logicznego myślenia. W opakowaniu znajdują się karty do klasycznej gry pamięciowej, loteryjki oraz domino. To nie wszystko! Elementy pozwalają na złożenie trójwymiarowego potworka, który zjada karty do gry pamięciowej.