EDUKACJA MALEGO DZIECKA T.9 Ogrodzka-Mazur Ewa, Szuścik Urszula, Gajdzicy Anna

Nowość
EDUKACJA MALEGO DZIECKA T.9 Ogrodzka-Mazur Ewa, Szuścik Urszula, Gajdzicy Anna
-60 %

Nowość

Autor: Ogrodzka-Mazur Ewa, Szuścik Urszula, Gajdzicy Anna

Producent:

EAN: 9788378506577

Oprawa: Miękka

Ilość stron: 272

Format (cm): 16 x 23.5

Tom 9 serii Edukacja małego dziecka, zatytułowany Szkoła - przemiany instytucji i jej funkcji, kontynuuje zagadnienia dotyczące pracy pedagogicznej z dzieckiem w wieku wczesnoszkolnym i zarazem poszerza dotychczasowe rozważania o kwestie związane z postrzeganiem współczesnej szkoły jako środowiska służącego uczeniu się i poznawaniu świata.

Pracę otwiera część zatytułowana Współczesna szkoła jako ,,kultura ucząca się", w której zaprezentowano autorskie rozwiązania w zakresie organizowania środowiska uczenia się młodszych uczniów, a także ukazano zjawiska reprodukcji struktur społecznych czy blokowania potencjału twórczego dzieci. Autorzy poszczególnych tekstów podejmują ponadto próbę wskazania nowych strategii edukacyjnego działania, ze szczególnym uwzględnieniem refleksyjności i myślenia krytycznego wobec poszukiwania, tworzenia i zmiany zarówno w aktywności dziecka, jak i nauczyciela.

W kolejnej części - Uczeń w środowisku szkoły - motywy poznawania świata i uczenia się - nakreślono poznawcze i społeczno-emocjonalne konteksty uczenia się dzieci z klas I-III. Zwrócono także uwagę na problematykę autorytetu współczesnych uczniów, ich społeczną pozycję w grupie klasowej, samoocenę związaną z wyglądem oraz możliwości urzeczywistniania idei integracji i edukacji włączającej.

Trzecia część tomu, nosząca tytuł Konstruowanie wiedzy w szkole: dotychczasowe doświadczenia - typowe przejawy praktyki - propozycje rozwiązań, obejmuje opracowania skupiające się na kwestiach kształcenia dzieci utalentowanych w Polsce i za granicą (na przykładzie szkół kanadyjskich). Autorzy wskazują również na edukacyjne i wychowawcze aspekty różnych form aktywności uczniów - matematycznej, plastycznej i muzycznej. Ważnym wątkiem podjętym w artykułach zawartych w tej części jest problem edukacyjnych barier kreatywności młodszych uczniów, sprowadzających się najczęściej do niedostosowania metod i form kształcenia do ich potrzeb.

Tom zamyka część czwarta - Nauczyciel w środowisku szkoły - nabywanie wiedzy i doświadczenie pedagogiczne - będąca prezentacją wyników badań prowadzonych wśród nauczycieli i studentów kierunków pedagogicznych. Zamieszczone w niej opracowania skupiają się głównie na kwestiach dotyczących kompetencji diagnostycznych współczesnych nauczycieli oraz ich przygotowania do pracy z uczniem sześcioletnim w środowisku szkoły miejskiej i wiejskiej.

EDUKACJA MALEGO DZIECKA T.9 Ogrodzka-Mazur Ewa, Szuścik Urszula, Gajdzicy Anna

EDUKACJA MALEGO DZIECKA T.9 Ogrodzka-Mazur Ewa, Szuścik Urszula, Gajdzicy Anna

15,20 zł

38,00 zł

Taniej o: 22,80 zł


Dostępny

Wysyłamy w 24h

14 dni na zwrot produktu

Koszty dostaw już od 9.90 zł

Darmowa dostawa już od 200 zł

POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.

Tom 9 serii Edukacja małego dziecka, zatytułowany Szkoła - przemiany instytucji i jej funkcji, kontynuuje zagadnienia dotyczące pracy pedagogicznej z dzieckiem w wieku wczesnoszkolnym i zarazem poszerza dotychczasowe rozważania o kwestie związane z postrzeganiem współczesnej szkoły jako środowiska służącego uczeniu się i poznawaniu świata.

Pracę otwiera część zatytułowana Współczesna szkoła jako ,,kultura ucząca się", w której zaprezentowano autorskie rozwiązania w zakresie organizowania środowiska uczenia się młodszych uczniów, a także ukazano zjawiska reprodukcji struktur społecznych czy blokowania potencjału twórczego dzieci. Autorzy poszczególnych tekstów podejmują ponadto próbę wskazania nowych strategii edukacyjnego działania, ze szczególnym uwzględnieniem refleksyjności i myślenia krytycznego wobec poszukiwania, tworzenia i zmiany zarówno w aktywności dziecka, jak i nauczyciela.

W kolejnej części - Uczeń w środowisku szkoły - motywy poznawania świata i uczenia się - nakreślono poznawcze i społeczno-emocjonalne konteksty uczenia się dzieci z klas I-III. Zwrócono także uwagę na problematykę autorytetu współczesnych uczniów, ich społeczną pozycję w grupie klasowej, samoocenę związaną z wyglądem oraz możliwości urzeczywistniania idei integracji i edukacji włączającej.

Trzecia część tomu, nosząca tytuł Konstruowanie wiedzy w szkole: dotychczasowe doświadczenia - typowe przejawy praktyki - propozycje rozwiązań, obejmuje opracowania skupiające się na kwestiach kształcenia dzieci utalentowanych w Polsce i za granicą (na przykładzie szkół kanadyjskich). Autorzy wskazują również na edukacyjne i wychowawcze aspekty różnych form aktywności uczniów - matematycznej, plastycznej i muzycznej. Ważnym wątkiem podjętym w artykułach zawartych w tej części jest problem edukacyjnych barier kreatywności młodszych uczniów, sprowadzających się najczęściej do niedostosowania metod i form kształcenia do ich potrzeb.

Tom zamyka część czwarta - Nauczyciel w środowisku szkoły - nabywanie wiedzy i doświadczenie pedagogiczne - będąca prezentacją wyników badań prowadzonych wśród nauczycieli i studentów kierunków pedagogicznych. Zamieszczone w niej opracowania skupiają się głównie na kwestiach dotyczących kompetencji diagnostycznych współczesnych nauczycieli oraz ich przygotowania do pracy z uczniem sześcioletnim w środowisku szkoły miejskiej i wiejskiej.

Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa. Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • Najszybciej i najbezpieczniej:
    Firma kurierska - dostawa jest realizowana przez profesjonalną firmę kurierską DPD. Wybranie kuriera oznacza wygodę i pewność, że Twoje zamówienie dotrze na czas za niewygórowaną cenę. Dodatkowo, na Twój adres email otrzymasz link do strony, na której na bieżąco będziesz mógł sprawdzać, gdzie znajduje się Twoja przesyłka.
  • Najtaniej:
    Orlen Paczka to najtańsza opcja dostawy. Twoje zamówienie dostarczane jest do automatów paczkowych ORLEN Paczki, stacji ORLEN, kiosków RUCHu i punktów partnerskich.
  • Najłatwiej:
    Odbiór osobisty ­to najłatwiejszy sposób odbioru zamówionych towarów - zapraszamy do siedziby firmy pod adres: Księgarnia Tania Książka, Poznań Dębiec, ul. Osinowa 14/16 w godz. 9.00 - 17.00.  W przypadku odbioru osobistego w Poznaniu, zamówienia można opłacić gotówką oraz kartą. 

 

Koszt dostawy

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty

 

 WYSYŁKA GRATIS ( Orlen Paczka, Paczkomaty Inpost, Poczta Polska ) = ZAKUPY ZA 200 zł + PRZELEW LUB POBRANIE 

WYSYŁKA GRATIS ( Kurier DPD ) = ZAKUPY ZA 250 zł + PRZELEW LUB POBRANIE 

 

 

Sposób dostawy

Przedpłata
(przelew lub płatność online)

Pobranie

Przewidywany czas dostawy

Odbiór osobisty ul. Osinowa 14/16, 61-451 Poznań

BEZPŁATNIE

BEZPŁATNIE

-

Firma kurierska DPD

19,00 zł 22,00 zł 24 godziny

Paczkomaty

INPOST

18,00 zł 21,00 zł 24 godziny

Orlen Paczka

 

9,90 zł

12,90 zł

24 godziny

Odbiór w punkcie

Poczty Polskiej

(E-Przesyłka)

14,50 zł 16,50 zł 2-3 dni roboczych

Poczta Polska
(kurier 48h)

19,00 zł

22,00 zł

2-3 dni roboczych