Logopedyczne gry planszowe. Ślimak. Czterolistna koniczynka

Logopedyczne gry planszowe. Ślimak. Czterolistna koniczynka
-29 %

Producent:

EAN: 5900238480139

Stan: Nowy produkt

"Czterolistna koniczynka" i "Ślimak" to gry logopedyczne mające na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnej wymowy głosek, poszerzania słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej, tak ważnej w nauce mówienia, czytania i pisania.
W czasie gry dzieci uczą się wymowy poprzez zabawę, ćwicząc dodatkowo spostrzeganie, pamięć wzrokową i słuchową, koncentrację uwagi oraz myślenie (klasyfikowanie przedmiotów).

Każda z prezentowanych gier posiada kilka wariantów, można więc dobrać odpowiednią formę zabawy w zależności od wieku dziecka, jego umiejętności czy ilości graczy. Gry można wykorzystać do zabawy w domu z rodziną, w szkole, w pracy terapeutycznej z logopedą. Ponadto są doskonałą pomocą zarówno w pracy indywidualnej z dzieckiem, jak i w pracy grupowej. Gry są bardzo lubiane przez dzieci, bo to przecież świetna zabawa!

"Czterolistna koniczynka" - gra przeznaczona do ćwiczeń poprawnej artykulacji głosek sz, ż, cz, dż oraz ich słuchowego różnicowania. Gra składa się z 72 obrazków z głoskami sz, ż, cz, dż. Jest kilka wariantów prowadzenia rozgrywki, które urozmaicają jej wykorzystanie podczas terapii. Aby grać potrzebna jest kostka oraz od 1 do 4 pionków dla każdego gracza.
Obrazki wykorzystane w grze:

  • obrazki na listkach:
    • klucz, ręcznik, kapelusz, miecz, szklanka, żaglówka, żółty, dżokejka, warkocz, nosze;
    • muszla, żółw, wieszak, filiżanka, szafa, wieża, czołg, żaba, dżokej, czekolada;- róża, beczka, kalosze, czosnek, paczka, jarzębina, dżem, czapla, szabla, dżungla;
    • odważnik, dżentelmen, szuflada, leżak, taczka, warzywa, szal, żyletka, pióropusz, mysz;
  • obrazki w domkach:
    • oczy, żołnierz, szybowiec, żuraw; warkocz, żyrafa, żyto, szeryf; czołg, żubr, koszula, żonkil; piżama, mysz, uszy, nauczyciel;
  • obrazki w poczekalni:
    • sz - kosz, szufelka, szachy, szynka; ż - żaba, żuk, kożuch, żarówka;
    • cz - czajnik, cztery, kaczka, czapka; dż – dżem, dżentelmen, dżokej, dżungla;

"Ślimak" - gra przeznaczona jest do ćwiczeń artykulacji głosek ś, ź, ć, dź oraz słuchowego różnicowania dźwięczności. Do gry potrzebna jest jeszcze kostka, pionki i długopis. Gra posiada kilka wariantów.
Obrazki wykorzystane w grze:

  • wiśnie, budzik, huśtawka, oś, bocian, śruba, Ziemia, dzik, więzienie, dziurkacz, dzieci, cień, ślimak, pięć, osioł, zielony, dźwig, paproć, ciupaga, śledź, księżyc, siatka, osiem, gałęzie, dziób, miś, sikorka, kość, poziomka, ziemniak, dzięcioł, struś, dziupla, siedem, źrebak, źródło, świnia, siekiera, bazie, sitko, jedenaście, guzik, siodło, pociąg, sieć, nić, dziesięć, tasiemka, sierp, ziarna, siedzenie, budzik, dziadek, cielak, łoś, ćma, gęś, łodzie, łazienka.
Logopedyczne gry planszowe. Ślimak. Czterolistna koniczynka

Logopedyczne gry planszowe. Ślimak. Czterolistna koniczynka

31,99 zł

44,99 zł

Taniej o: 13,00 zł


Dostępny

Wysyłamy w 24h

14 dni na zwrot produktu

Koszty dostaw już od 9.90 zł

Darmowa dostawa już od 200 zł

Produkt niedostępny

"Czterolistna koniczynka" i "Ślimak" to gry logopedyczne mające na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnej wymowy głosek, poszerzania słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej, tak ważnej w nauce mówienia, czytania i pisania.
W czasie gry dzieci uczą się wymowy poprzez zabawę, ćwicząc dodatkowo spostrzeganie, pamięć wzrokową i słuchową, koncentrację uwagi oraz myślenie (klasyfikowanie przedmiotów).

Każda z prezentowanych gier posiada kilka wariantów, można więc dobrać odpowiednią formę zabawy w zależności od wieku dziecka, jego umiejętności czy ilości graczy. Gry można wykorzystać do zabawy w domu z rodziną, w szkole, w pracy terapeutycznej z logopedą. Ponadto są doskonałą pomocą zarówno w pracy indywidualnej z dzieckiem, jak i w pracy grupowej. Gry są bardzo lubiane przez dzieci, bo to przecież świetna zabawa!

"Czterolistna koniczynka" - gra przeznaczona do ćwiczeń poprawnej artykulacji głosek sz, ż, cz, dż oraz ich słuchowego różnicowania. Gra składa się z 72 obrazków z głoskami sz, ż, cz, dż. Jest kilka wariantów prowadzenia rozgrywki, które urozmaicają jej wykorzystanie podczas terapii. Aby grać potrzebna jest kostka oraz od 1 do 4 pionków dla każdego gracza.
Obrazki wykorzystane w grze:

  • obrazki na listkach:
    • klucz, ręcznik, kapelusz, miecz, szklanka, żaglówka, żółty, dżokejka, warkocz, nosze;
    • muszla, żółw, wieszak, filiżanka, szafa, wieża, czołg, żaba, dżokej, czekolada;- róża, beczka, kalosze, czosnek, paczka, jarzębina, dżem, czapla, szabla, dżungla;
    • odważnik, dżentelmen, szuflada, leżak, taczka, warzywa, szal, żyletka, pióropusz, mysz;
  • obrazki w domkach:
    • oczy, żołnierz, szybowiec, żuraw; warkocz, żyrafa, żyto, szeryf; czołg, żubr, koszula, żonkil; piżama, mysz, uszy, nauczyciel;
  • obrazki w poczekalni:
    • sz - kosz, szufelka, szachy, szynka; ż - żaba, żuk, kożuch, żarówka;
    • cz - czajnik, cztery, kaczka, czapka; dż – dżem, dżentelmen, dżokej, dżungla;

"Ślimak" - gra przeznaczona jest do ćwiczeń artykulacji głosek ś, ź, ć, dź oraz słuchowego różnicowania dźwięczności. Do gry potrzebna jest jeszcze kostka, pionki i długopis. Gra posiada kilka wariantów.
Obrazki wykorzystane w grze:

  • wiśnie, budzik, huśtawka, oś, bocian, śruba, Ziemia, dzik, więzienie, dziurkacz, dzieci, cień, ślimak, pięć, osioł, zielony, dźwig, paproć, ciupaga, śledź, księżyc, siatka, osiem, gałęzie, dziób, miś, sikorka, kość, poziomka, ziemniak, dzięcioł, struś, dziupla, siedem, źrebak, źródło, świnia, siekiera, bazie, sitko, jedenaście, guzik, siodło, pociąg, sieć, nić, dziesięć, tasiemka, sierp, ziarna, siedzenie, budzik, dziadek, cielak, łoś, ćma, gęś, łodzie, łazienka.

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • Najszybciej i najbezpieczniej:
    Firma kurierska - dostawa jest realizowana przez profesjonalną firmę kurierską DPD. Wybranie kuriera oznacza wygodę i pewność, że Twoje zamówienie dotrze na czas za niewygórowaną cenę. Dodatkowo, na Twój adres email otrzymasz link do strony, na której na bieżąco będziesz mógł sprawdzać, gdzie znajduje się Twoja przesyłka.
  • Najtaniej:
    Orlen Paczka to najtańsza opcja dostawy. Twoje zamówienie dostarczane jest do automatów paczkowych ORLEN Paczki, stacji ORLEN, kiosków RUCHu i punktów partnerskich.
  • Najłatwiej:
    Odbiór osobisty ­to najłatwiejszy sposób odbioru zamówionych towarów - zapraszamy do siedziby firmy pod adres: Księgarnia Tania Książka, Poznań Dębiec, ul. Osinowa 14/16 w godz. 9.00 - 17.00.  W przypadku odbioru osobistego w Poznaniu, zamówienia można opłacić gotówką oraz kartą. 

 

Koszt dostawy

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty

 

 WYSYŁKA GRATIS ( Orlen Paczka, Paczkomaty Inpost, Poczta Polska ) = ZAKUPY ZA 200 zł + PRZELEW LUB POBRANIE 

WYSYŁKA GRATIS ( Kurier DPD ) = ZAKUPY ZA 250 zł + PRZELEW LUB POBRANIE 

 

 

Sposób dostawy

Przedpłata
(przelew lub płatność online)

Pobranie

Przewidywany czas dostawy

Odbiór osobisty ul. Osinowa 14/16, 61-451 Poznań

BEZPŁATNIE

BEZPŁATNIE

-

Firma kurierska DPD

19,00 zł 22,00 zł 24 godziny

Paczkomaty

INPOST

18,00 zł 21,00 zł 24 godziny

Orlen Paczka

 

9,90 zł

12,90 zł

24 godziny

Odbiór w punkcie

Poczty Polskiej

(E-Przesyłka)

14,50 zł 16,50 zł 2-3 dni roboczych

Poczta Polska
(kurier 48h)

19,00 zł

22,00 zł

2-3 dni roboczych 

 

 

 

 

Inni kupili też: