PORONIONE POMYSŁY. NAJWIĘKSZE WPADKI REKINÓW BIZNESU 2 AUDIOBOOK CD MP3
Autor: Matt Haig
Producent: Bellona
EAN: 9788360339459
Lektor: Marcin Fugiel
Format (cm): 14 x 20
Czas trwania (min): 135
Nośnik: CD
Liczba nośników: 2
Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu.
W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald's, Sony czy Pepsi.
W części 2 poznamy "Poronione pomysły" firm, które uporczywie twierdzą, że wiedzą lepiej niż ich klienci, co im jest potrzebne.
Najmądrzejsza nawet strategia marki nie spowoduje, że klient kupi towar, na który nie ma ochoty. Rzecz w tym, że to co firmy uważają za wspaniałe, klienci często traktują jako dziwactwo. Butelkowana woda mineralna dla psów?
To fantastyczny pomysł - twierdzi firma.
To jakiś żart! - odpowiada klient.
Nawet te firmy, które odnoszą sukcesy, miewają wielkie wpadki w związku z wprowadzeniem na rynek nietrafionych towarów.
Reynolds próbował wylansować niedymiące papierosy przeznaczone dla tych, którzy nie lubią zapachu dymu - a to przecież osoby niepalące!
Wiele marek przepada, ponieważ niewłaściwie przebadano jakiś pomysł. Przekonał się o tym Unilever, ogłaszając wypuszczenie silnie piorącego proszku o wymownej nazwie Persil Power. Kłopot w tym, że potrafił on likwidować nie tylko plamy, ale i same ubrania.
Porażek firm może być wiele.
W dramatycznych przypadkach niepowodzenie jest następstwem skandalu na wielka skalę, który wywołuje bojkot określonej marki.
Uczmy się więc na błędach innych.
Ta pouczająca lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera.
Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu.
W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald's, Sony czy Pepsi.
W części 2 poznamy "Poronione pomysły" firm, które uporczywie twierdzą, że wiedzą lepiej niż ich klienci, co im jest potrzebne.
Najmądrzejsza nawet strategia marki nie spowoduje, że klient kupi towar, na który nie ma ochoty. Rzecz w tym, że to co firmy uważają za wspaniałe, klienci często traktują jako dziwactwo. Butelkowana woda mineralna dla psów?
To fantastyczny pomysł - twierdzi firma.
To jakiś żart! - odpowiada klient.
Nawet te firmy, które odnoszą sukcesy, miewają wielkie wpadki w związku z wprowadzeniem na rynek nietrafionych towarów.
Reynolds próbował wylansować niedymiące papierosy przeznaczone dla tych, którzy nie lubią zapachu dymu - a to przecież osoby niepalące!
Wiele marek przepada, ponieważ niewłaściwie przebadano jakiś pomysł. Przekonał się o tym Unilever, ogłaszając wypuszczenie silnie piorącego proszku o wymownej nazwie Persil Power. Kłopot w tym, że potrafił on likwidować nie tylko plamy, ale i same ubrania.
Porażek firm może być wiele.
W dramatycznych przypadkach niepowodzenie jest następstwem skandalu na wielka skalę, który wywołuje bojkot określonej marki.
Uczmy się więc na błędach innych.
Ta pouczająca lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera.
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
- Najszybciej i najbezpieczniej:
Firma kurierska - dostawa jest realizowana przez profesjonalną firmę kurierską DPD. Wybranie kuriera oznacza wygodę i pewność, że Twoje zamówienie dotrze na czas za niewygórowaną cenę. Dodatkowo, na Twój adres email otrzymasz link do strony, na której na bieżąco będziesz mógł sprawdzać, gdzie znajduje się Twoja przesyłka. - Najtaniej:
Orlen Paczka to najtańsza opcja dostawy. Twoje zamówienie dostarczane jest do automatów paczkowych ORLEN Paczki, stacji ORLEN, kiosków RUCHu i punktów partnerskich. - Najłatwiej:
Odbiór osobisty to najłatwiejszy sposób odbioru zamówionych towarów - zapraszamy do siedziby firmy pod adres: Księgarnia Tania Książka, Poznań Dębiec, ul. Osinowa 14/16 w godz. 9.00 - 17.00. W przypadku odbioru osobistego w Poznaniu, zamówienia można opłacić gotówką oraz kartą.
Koszt dostawy
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty
WYSYŁKA GRATIS ( Orlen Paczka, Paczkomaty Inpost, Poczta Polska ) = ZAKUPY ZA 200 zł + PRZELEW LUB POBRANIE
WYSYŁKA GRATIS ( Kurier DPD ) = ZAKUPY ZA 250 zł + PRZELEW LUB POBRANIE
Sposób dostawy |
Przedpłata |
Pobranie |
Przewidywany czas dostawy |
Odbiór osobisty ul. Osinowa 14/16, 61-451 Poznań |
BEZPŁATNIE |
BEZPŁATNIE |
- |
Firma kurierska DPD |
19,00 zł | 22,00 zł | 24 godziny |
Paczkomaty INPOST |
18,00 zł | 21,00 zł | 24 godziny |
Orlen Paczka
|
9,90 zł |
12,90 zł |
24 godziny |
Odbiór w punkcie Poczty Polskiej (E-Przesyłka) |
14,50 zł | 16,50 zł | 2-3 dni roboczych |
Poczta Polska |
19,00 zł |
22,00 zł |
2-3 dni roboczych |
|
|
|
|